вівторок, 31 жовтня 2017 р.

Свято "Зустріч з улюбленою іграшкою"

Зустріч  з  улюбленою  іграшкою

Мета:  викликати  у  дітей  святковий  настрій,  розвивати  мовлення,  пам'ять,  почуття  дружби, любові  до  родини,  іграшок,  виховувати  доброзичливість,  любов  до ближнього  ,  взаємодопомогу.

Учень
Ясне  сонечко  проміння 
Посилає  щедро  в  зал,
Це  воно,  напевно , знає,
Що  сьогодні  свято  в  нас.

Вчитель 
Ми  щиро  вітаємо  дорогих  гостей на  нашому  святі.  Минуло  вже  5  місяців,  як  ми  вперше  сіли  за  парти на  наш  перший  урок.   Ми  вже  підросли, багато  навчилися,  стали  дружними,  як  одна  сімя.
Що  ж  відбулося за  цей  час?


Учні
1.Ми  вивчили 6  голосних  і  18  приголосних  звуків  та  всі  цифри.
2.Ми  лише  кілька  разів  запізнилися  на  уроки.
3.Побилися  два  рази,  але  більш  не  сваримося.
4.Кілька  разів  забували  книги,  зошити,  ручки,  олівці.
5.Отримали  майже  30  зауважень  і  цим  дуже  засмутили  і  вчительку,  і  маму.
6.Не  розбили  жодної  шибки,  жодної  тарілки,  жодного  носика.
7.Не  порвали  жодної  книжки, жодного  зошита,  жодного  портфеля.
8.Навчилися  чергувати  в  класі,  в  їдальні,  доглядати  квіти.
9.Сміялися  - досхочу,  жодного  разу  не  плакали.

Вчитель.
А  ще  ми  провели  багато  уроків.  Отже  , ми  справжні  школярі,  вже і  наші  маленькі  справи  і     досягнення  помітні  у  школі.

(Пісня  «Чему  учат  в  школе»)

Вчитель 
Але  признаємось:  ми дуже  скучили  за  нашими  улюбленими  іграшками,  а  іграшки  теж  скучили  за  нами.

Учень
1.У  нас  сьогодні  свято.
Чути музику  і  сміх.
Зараз  будемо  вітати
Наші іграшки  від  всіх.

2.І  машинки,  і лялька  Таня
Радо  кличуть  в  гості  нас.
В  них  сьогодні  -іменини,
Вони  запрошують  всіх  нас.

(Діти беруть зі  стільчиків свої  іграшки  і  піднімають  над  головою,  потім притискають  до  грудей).

Вчитель.
Увага- гра  «Відгадай  загадку».
Ці загадки  про  вашу  іграшку.
Якщо  у  вас  є  така  іграшка,  ви  її  показуєте.

1.Бурковтливий,  вайлуватий,
Ходить  лісом  дід  лахматий.
Одягнувся  в  кожушинку,
Мед  шукає  і  ожину.
                                (Ведмедик)
2.Я  не їм  вівса  і  сіна,
Дайте  випити  бензину.
Усіх  коней  обжену,
Кого хоч  наздожену.
                                       (Машинка)
3.Спить  або  купається-
Вона  не  роззувається,
День  і  ніч  на  ножках
Червоні  сапожки.
                                     (Качечка)
4.Ручки, ніжки  голова-
Все. Як у людини,
Та  мовчить  вона  завжди
І  не  їсть  малини.
                                
                                 (Лялька)
5.Дуже  товсті  ноги  маю,
Ледве їх  переставляю.
Сам  високий  я  на  зріст,
Замість  рота  в  мене хвіст.
                                  (Слон)
6.не  ходжу я . не  скакаю,
Бо  нерівні  ноги  маю.
Я  страшенний  боягуз,
Всіх  на  світі  я  боюсь.
                                    (Зайчик)
7 Не  говорить, не співає,
А хто  до хазяїна  йде-
Знати  дає. 
                                 (Собачка)
8.В  ріках  Африки  пірнав
Злий, зелений  пароплав.
Хто  б  назустріч  не  поплив,
Усіх  ковтне  хто?
                                    (Крокодил)
9.Люблю  в  воді  купатися,
На  сонечку  валятися.
Маю  я  великий  рот,
А  зовусь  я    (Бегемот)
10.Не  сани,  не  віз,
А  їде  без коліс.
                              (Кораблик)

Вчитель.
-Привітайте , діти,  свої  іграшки таночком
 Танок  «Каченят».

Вчитель:
-А  тепер  , діти, посадіть  всі  свої  іграшки    на  стільчики  і  покажіть  казку  «Колобок»

Казка  «Колобок»

Вчитель :
-На  уроках   російської  мови  ми  читаємо  багато  казок,  віршів  російською  мовою  і  самі  вчимося  говорити.  Та  найбільше  ми  полюбили  вірші  дитячої  поетеси  Агнії  Барто.

Проведемо  гру  за  її  творами  «Дай  відповідь»

Это кто  так  горько  плачет?

1.Наша  Таня  горько  плачет,
Уронила  в речку  мячик.
-Тише,  Танечка.  Не плачь,
Не  утонет  в  речке  мяч.

-Кого  уронили  на  пол?
-Кому  оторвали  лапу?


2.Уронили  Мишку  на  пол,
Оторвали Мишке  лапу.
Все  равно  его  не  брошу,
Потому  что  он  хороший.

-Кто  идет  по  досточке?

3.Идет бычок,  качается,
вздыхает  на  ходу,.
-Ох ,  досточка  кончается,
Сейчас  я  упаду.

-А в гости  на  ком   можно  поехать?

4.Я  люблю  свою  лошадку,
Причешу  ей  шерстку  гладко,
Гребешком  приглажу  хвостик
И  верхом  поеду  в гости.



-Случилась беда:  кто-то  опрокинул грузовик!
5.Нет!  Напрасно  мы  решили
Прокатать  кота  в  машине.
Кот  кататься  не  привык,-
Опрокинул  грузовик.

-Кого  бросила  хозяйка  под дождем?

6.Зайку  бросила  хозяйка,
Под  дождем  остался  зайка.
Со  скамейки слезть  не  смог,
Весь  до ниточки промок.

Вчитель:
-Молодці!  А  тепер  виконайте  пісеньку  «Скакалочка»

Пісня  «Скакалочка»

Вчитель:
-Багато  цікавих  ігор придумують  діти  зі  своїми  іграшками.
Машинки  возять слона  і  бегемота,  ведмедик  доганяє зайченя,  собачка  доганяє  качечку,  а  маленькі  мами  вкладають  ляльок  спати.

Дівчинка

Йди  до  мене  спати, Машо,
Киця  хай  поспить сама,
Ти  мені  не тільки  лялька,
Ти  мені  немов  сестра.

Машо, Машо, спи, маленька,
І  дивись  солодкі  сни.
Буду  я  тобі  як  ненька,
Що  несе  пісні  весни.

Поговорю  і  розраджу,
Заколишу  і  присплю.
Треба-  казочку  розкажу
І, як   мати,  притулюсь
А-а, а-а, а-а!   (Гойдає)

Вчитель:
-І  у  кого  ж  навчилися  дівчатка  такої ніжності,  ласки,  доброти  до  своїх  лялечок?
Звичайно,  у  своїх  мам,  які  сьогодні  поруч  із  своїми  дітьми на  святі.  Діти  дуже  вдячні вам,  мами,  тата, бабусі за  турботу  про  них. За  те,  що  вчасно  їх  будете,  до  школи водите,  про них  турбуєтесь,  щоб  вони  добре  навчалися.

Пісня  «Мама  двері  відчиня»

Вчитель:
-Так  як  у  нас  сьогодні  свято іграшки,  то  я  пропоную  погратись.

1        Гра  «Сповий  ляльку!»  Грають  3  дівчинки. Хто  швидше  і  найкраще. Потім  грають  мами,  присутні  на  святі.
2        Гра «Наввипередки  на  машинах!»

-Грають хлопчики. Для  цього  треба  взяти  машинку  і.  нахилившись, якнайшвидше  пройти  певну відстань  . при  цьому  машинку  котити  по  підлозі.

3        Гра  «Склади  пазли». 
Діти діляться на  3  команди  і  складають  пазли  наввипередки.

Вчитель :
-Хто  проскаче  без  упину
День  і  ночі  половину,
І  при  цьому  ані  трішки
Не натомить  власні  ніжки?
Хто  ж це так,  малята,  скаче?
Відгадали, звісно- м’ячик!

4.-Мячик  хоче  з  вами  теж  погратись.
Гра  «Стрибаємо  з  м’ячиком»
-Мячик  у  гравця   між ногами, треба дістатися  фінішу. Так , щоб  м’ячик  залишався в  такому  ж  положенні.


Вчитель :
-Для  своїх  улюблених  іграшок, для  мам  і  тат,  для  друзів  і  гостей діти  готували це невеличке  свято.
Любі діти, щойно  нам  принесли листа  від  іграшок,  які  не  змогли  побувати  на  нашому  святі. Слухайте.

Лист  від  іграшок.
Ми дуже  любимо  діток,
І  сумно, сумно нам,
Коли  нас  всі  штурляють,
колеса  відривають. (Машинки)

А  як  відірвуть  носика,
Закинуть  у  куток,
Так  хочеться  поскаржитись.
Втекти  у  дитсадок.  (Зайчик)

Проте,  ми  ніколи не  плачемо,
Бо любимо  дуже  всіх вас.
А  ви  ж  не бувайте  ледачими,
Вдягайте, купайте всіх  нас.   (Лялька)

А  мене  купать  не  треба,
Ви  шубку  мою  бережіть,
Бо я  білий  вродивсь  і гарний,
На  підлогу  мене  не  кладіть. (Котик)



Не хапайте  мене  за  волосся,
Мені  дуже  прикро  тоді.
Я люблю щоб  мене  вдягали
І  купали  у  теплій  воді. (Лялька –Барбі)

А  мне  не  кидайте  на  спину,
Я   і так  скажу  вам  своє  «Бе-е-е!»
Загорніть мене  краще  в  хустину,
Колихайте  легенько  мене.  (Ведмедик)

-До  побачення!  Любіть  і  бережіть  свої  улюблені  іграшки.

Вчитель:
-То ж давайте  дружно  жити,
Щоб  радісно  всім було.
І  кожного  любити,
Усім нести  тепло.

Учень
1.Не  кривдити  нікого,
Не  бить,  не  ображать,
Поганого  нічого
Нікому  не  казать.

2.Давайте  жити  в  мирі,
У  злагоді  й  теплі.
Слова  хороші  й щирі
Хай  линуть  на землі.

3.Нехай  нам  сонце  світить,
Любов  в  серцях горить.
То ж будем  в  мирі  жити,
І  з  ляльками  дружить.

Пісня «Хай  завжди буде  сонце»

Хай  завжди  буде  сонце,
Хай  завжди  буде  небо,
Хай  завжди буде  мама,
Хай завжди  буду я.

Хай  завжди  буде  школа,
Хай  завжди  буде  лялька,
Хай  завжди  буде  щастя,
Хай  завжди  буде  мир!


-На  згадку  про  свято  діти  отримують  невеличкі  подарунки  «Розмальовки»

Немає коментарів:

Дописати коментар