вівторок, 13 червня 2017 р.

УКРАЇНСЬКА МОВА, МОВИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН (мови вивчення: споріднені і неспоріднені) 1-4 класи

Об’єктами поточної перевірки навчальних досягнень учнів 1 класу з мови вивчення є досвід мовленнєвої діяльності:
аудіативні уміння;
говоріння (усне діалогічне і монологічне мовлення).
Орієнтовні вимоги до поточних перевірок та оцінювань аудіативних умінь та усного й діалогічного мовлення з мови вивчення у 1 класі такі самі як і в        1 класі з мови навчання.
У 1 класі не проводять підсумкових перевірок з мови вивчення.
Об’єкти поточної і підсумкової перевірок навчальних досягнень учнів у 2-4 класах з мови вивчення такі самі як і з мови навчання у 1-3 класах.

Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки, які проводяться в 2-4 класах з мови вивчення
Вид перевірки
2 клас
3 клас
4 клас
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
І
сем.
ІІ
сем.
Навичка читання вголос (усно)
-
1

1

1
Навичка читання мовчки(письмово)
-
-
-
-
1
1
Аудіювання (письмово)
1
1
1
1
1
-
Усний переказ прочитаного твору (усно)
-
1
1
-
1
-
Робота з літературним твором (письмово)

-

1

1
Списування
-
1
1
-
1
-
Диктант
-
-
-
1
-
1
Перевірка мовних знань і вмінь
-
-
1
1
1
1
Письмовий переказ

1

1
Письмовий діалог
-
-
1

1

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація
1
Загальна кількість перевірок
за семестр
1
4
5
6
6
7

Поточні і підсумкові перевірки та оцінювання навчальних досягнень учнів з мови вивчення у 2 класі проводять за тими ж вимогами, що і в 1 класі з мови навчання – навчання грамоти; у 3 класі з мови вивчення за тими ж вимогами, що у 2 класі з мови навчання – мова, літературне читання; у 4 класі з мови вивчення за тими ж вимогами, що у 3 класі з мови навчання – мова, літературне читання.
Обсяги текстів для аудіювання, читання, списування, диктантів, переказів, кількість реплік діалогів для споріднених мов такі самі, як і відповідні обсяги, визначені для перевірок з мови навчання: у 2 класі такі ж, що і в 1 класі з мови навчання; у 3 класі такі ж, що у 2 класі з мови навчання; у 4 класі такі ж, що у 3 класі з мови навчання.
Для неспоріднених мов обсяги текстів для аудіювання, читання, списування, диктантів, переказів, кількість реплік діалогів зменшується на 25% від обсягів відповідних видів перевірок для споріднених мов.
Для організації само- та ваємоперевірки учнями темпу читання, а також одержання вчителем фактичного матеріалу для вибудовування стратегії організації роботи учнів на уроках подано показники. Вони є орієнтиром для розвитку темпу читання, а не перевірки та оцінювання.

Кількісні показники темпу читання вголос для розвитку темпу читання (на кінець навчального року)


Клас
Неспоріднені мови
Споріднені мови
2
15-20 сл./хв
20-30 сл./хв
3
35-45 сл./хв
50-60 сл./хв
4
65-70 сл./хв
75-80 сл./хв

Немає коментарів:

Дописати коментар